מיכל אמדורסקי הופכת אותנו על הבטן


יש רגעים בחיים שבהם אני מביט במראה ואומר לעצמי, תשמע נתי, אמנם אתה בדרך כלל צודק, אבל אפילו אתה יכול לטעות לפעמים. השיר " המדריך לתל אביבי המתחיל " סיפק לי רגע כזה.
בקטגוריה " גומרות הולכות " אני מנסה לבדוק האם באמת יש בנות אשר גומרות ואז הולכות מבלי לערב  רגשות ולהתבלבל עם עצמן.
במהלך חיפושיי נתקלתי בשירים על נשים מכל הסוגים. גם נשים ממש לא פראייריות, וגם נשים אשר חוטפות שוק בלב לאחר שהסקס נגמר. והייתי מרוצה מעצמי, הרגשתי שאני מבצע כאן מחקר סוציולוגי חשוב ומרתק.

אולם אז הסתכלתי בטלוויזיה על התוכנית "דואט ישראלי" אשר בו ארחו איה כורם ודני רובס את מיכל אמדורסקי. במהלך התוכנית הם שרו ביחד את השיר " המדריך לתל אביבי המתחיל ". שיר אשר כתבה איה כורם והחליטה לתת אותו למיכל אמדורסקי.

לאחר שסיימו לשיר, התלוננה מיכל אמדורסקי על כך שגם את השיר הזה, כמו כל השירים שבהם היא שרה על סקס , הביקורות קטלו. וכאן! בדיוק כאן! אני התעוררתי.
סוף סוף יש יוצרות שכותבות ושרות מילים ממש לא טריוויאליות אז מבקרים אותן על זה?!
אני מתלבט פה בשאלות מטופשות על בנות שגומרות והולכות או גומרות ולא הולכות או הולכות בלי לגמור או.. לא משנה! כל הוריאציות האפשריות! כאשר בחוץ מתרחש אי צדק שכזה!
מה הבעיה עם זמרות ויוצרות שכתובות על נשים חזקות שעושות סקס כי בא להם לעשות סקס ? למה מנסים לסתום להן את הפה?

למה, אתם שואלים? אני אגיד לכם למה! כי אנחנו מ-פ-ח-דים!
אישה חזקה שרוצה רק סקס ואחר כך זורקת אותנו מאיימת על הגבריות שלנו, אנחנו מרגישים חלשים. אנחנו לא יודעים איך להתמודד עם זה. אנחנו (וכשאני אומר אנחנו אני מתכוון לגברים) צריכים להרגיש שהכוח בידיים שלנו. אבל זו חולשה שלנו, לא חולשה של הנשים.

איה כורם כתבה כאן שיר חזק ובועט. שיר שאין כמו מיכל אמדורסקי בשביל לבעוט אותו בכל הכוח לתוך הפרצוף של כולנו.

המדריך לתל אביבי המתחיל , מיכל אמדורסקי
מילים: איה כורם
לחן: איה כורם

רוצה לראות את הריאיון? (פרק 14)

0 מיכל אמדורסקי הופכת אותנו על הבטן

תראה אותך קוסמופוליטי, דיגיטלי, מהונדס
אין לך כבר שום דבר להיות בו הראשון.
אתה מדבר כמו גבר,
אבל אתה רק ילד מחופש
אני אקח אותך הביתה ואשכיב אותך לישון.

אז אני אולי " פאסה "
אבל עדיין מהממת.
אני אראה לך הכל
רק תסתובב ותתהפך.
ולא זה לא הסוף שלי,
אני רק מתחממת
היית מת שחברה שלך
הייתה יודעת איך.

אני עשיתי כבר דברים שלא קראת בספרים
והתעלפתי ברוקסן,
כשעוד אכלת מבקבוק.
וצבעתי וגילחתי ועשיתי שם חורים
ולימדתי ילדים כמוך
שלא ידעו איפה זה בדיוק, איפה זה בדיוק.

0 מיכל אמדורסקי הופכת אותנו על הבטן

אז אני אולי " פאסה "…

ואם העיר הזאת קטנה עליך
ממני היא נופלת.
וכבר עשיתי ת'סמים
ות'בנים שלא כדאי.
היא בלעה ואז זרקה אותי
כמעט כל סוף שבוע.
כשהתחילו להגיד "מדליק"
אמרו את זה עלי, עלי.

אז אני אולי " פאסה "…

ניתוח השיר :

תחת הקטגוריה " גומרות הולכות " אנחנו פוגשים את השיר " המדריך לתל אביבי המתחיל " שכתבה איה כורם . בשיר יש אישה חזקה שאוכלת את הגברים בתל אביב לארוחת בוקר (אם היא בכלל נשארת עד הבוקר). היא אמנם יותר מבוגרת אבל יודעת לעשות סקס , כמו שמעט מאוד בנות יודעות. בגלל שאנו נמצאים בקטגוריה " גומרות הולכות " לא אתעסק בפער הגילאים אלא רק ברמיזות המיניות שיש בשיר.

בבית הראשון מלגלגת מיכל אמדורסקי על הגברים התל אביביים שהם כמו ילדים. זה חשוב וזה מעניין, אבל אני קופץ לבית השני של השיר , שבו היא מלגלגת על חוסר הניסיון המיני שלהם:
ולימדתי ילדים כמוך
שלא ידעו איפה זה בדיוק, איפה זה בדיוק.

אז על מה היא מדברת? איפה בדיוק נמצא מה?
אז זהו, שאין לי מושג על מה היא מדברת, אני גם לא יודע איפה זה נמצא.. הלוואי והיא הייתה מלמדת אותי… אבל אני יכול להבטיח לכם שזה קשור כנראה לאנטומיה של האישה.

157 מיכל אמדורסקי הופכת אותנו על הבטן

מיכל אמדורסקי כבר תדע איך להמשיך, הכי מהממת... (מאיר מאירי)

בבית השלישי מיכל אמדורסקי מציגה שוב אישה חזקה שעושה סקס עם מי שבא לה:
ואם העיר הזאת קטנה עליך
ממני היא נופלת.
"חמודיל'ה", קוראת מיכל אמדורסקי , העיר הזאת אולי קטנה עליך, אבל אני גדולה על העיר הזו. השימוש במילה "נופלת" נובע כאן מהשימוש הסלנגי במשפט כמו: "בחורה כל כך סקסית עד שהיא מפילה אותך מהרגליים".
ובהחלט, מיכל אמדורסקי מפילה אותנו ואת כל העיר הזאת.

ובהמשך מגיע המשפט הבא:
היא בלעה ואז זרקה אותי
כמעט כל סוף שבוע.

אז מי בלע וזרק? העיר תל אביב, כי היא מופיעה לפני כן. אולם במשפט הזה יש רמיזות מיניות ברורות.
בלעה ואז זרקה
בגלל שהמילה "אז" נגמרת באות "ז" והמילה "זרקה" מתחיל באות "ז", אז נשמע כאילו מיכל אמדורסקי שרה: בלעה ואז ירקה .
העיר בלעה ואז ירקה אותי מזכיר לנו את אותו דיון תל אביבי עתיק יומין : בולעת או יורקת .

לא יהיו עוד הרחבות בנושא הבליעות והיריקות, זה גם ככה כבר קצת מוגזם. נדלג עכשיו אל אמצע הפזמון של השיר :
אני אראה לך הכול
רק תסתובב ותתהפך.

"אני אראה לך הכול" זה עוד בסדר. מיכל אמדורסקי מייצגת כאן את הבחורה המנוסה שיודעת לעשות סקס ועושה לכל הבנים בית ספר. אבל מה משמעות המשפט שלאחר מכן?
רק תסתובב ותתהפך
אם הבחור שוכב על הבטן והוא אמור להסתובב אל הגב בשביל שהיא תבוא מעליו, אז זה לא ממש מפתיע אותנו, אף אחד כבר לא עושה היום סקס רק בתנוחה המיסיונרית.
אבל אם הוא שוכב על הגב והיא אומרת לו שיסתובב על הבטן לפני שהיא באה אליו, אז.. אז אני לא יודע מה לחשוב, זה קצת מבלבל כל העניין הזה. למה היא באה אליו מאחורה? מה היא מתכוונת לעשות לו?
אני לא ידע אתכם, אבל אותי זה קצת מפחיד לדמיין את מה שקורה שם ביניהם..

איה כורם כתבה עבור מיכל אמדורסקי שיר פרובוקטיבי ובועט על סקס בתל אביב. שיר גומרות הולכות קלאסי, אשר לא כל אחת יכולה לשיר, (איה כורם בעצמה הודתה שהשיר הזה לא מתאים לה).

לא כל כך כך התייחסתי לשימוש במילה " פאסה " במהלך הניתוח של השיר כי התעניינתי יותר באלמנטים המיניים שבו. אבל אולי זה המקום להצהיר: מיכל אמדורסקי יכולה להיות הרבה דברים, אבל פאסה זה לא אחד מהם. בלי ספק, היא עדיין מהממת .

ולכל המבקרים, הגיע הזמן שתפסיקו לקטול את מיכל אמדורסקי בגלל הפרובוקטיביות של השירים שלה. זו בעיה שלכם שנתקעתם במסיונרית..

(קישור לקאמה סוטרה בויקיפדיה – עבור כל המיסיונרים שבייניכם)

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה גומרות הולכות,‏ עם התגים , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>